reklama

Byť plne mobilným – kúpa auta

Dňa 22.06.2007 som si kúpil svoje prvé auto. Ako mi povedal môj kamarát Ďuri, stal som sa plne mobilným človekom. Pred pár rokmi, keď som bol nezamestnaný, bola situácia úplne iná. Nemal som prácu, nemal som peniaze, žiadny mobil, nemal som ani priateľku, tobôž nie auto.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Po pár rokoch sa situácia zmenila. Mám prácu, ktorá ma baví, tým pádom mám aj peniaze na živobytie, aké - také sú, nie je ich veľa, ale som rád, že patrím medzi tých šťastných ľudí, pre ktorých je práca aj záľubou a aj motivujúcim faktorom do ďalších dní.

Tiež som si zaobstaral mobily na komunikáciu, pre istotu dva, aby som bol v dosahu...

Obrázok blogu

 

Pred dvoma rokmi som spoznal jedno úžasné dievča, moju Moniku, s ktorou som nesmierne šťastný.  

Obrázok blogu

No a tento rok som si kúpil auto. Staršie, ale je moje.  

Obrázok blogu

Pomenoval som ho PIPO. Je to starší Peugeot 309, r.v. 1990, 1,4 benzín, najazdené 200.000 km, vo veľmi dobrom stave.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak som teda plne mobilný. Auto dáva človeku slobodu. Je to síce náročné na financie (hlavne drobné opravy a najmä ten neskutočne drahý benzín), ale stojí to za to.

Keďže chodím externe na VŠ, už sme ho boli otestovať dvakrát v Nitre. Jazdí výborne, som veľmi spokojný.

A toto je náš PIPO v plnej kráse.

Obrázok blogu
Peter Pecuš

Peter Pecuš

Bloger 
  • Počet článkov:  128
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývam v prihraničnej dedine na začiatku Bielych Karpát. Najradšej voľný čas trávim na bicykli, na turistických prechádzkach s mojou priateľkou a kamarátmi. Veľmi rád navštevujem slovenské mestá a dediny a spoznávam krásy Slovenska. Zoznam autorových rubrík:  Správa vecí verejnýchSpoločnosť a inéKultúra v regióneRegionálne športové dianiePríbehy zo životaKrátke článočkySúkromné článočkyNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu