reklama

Pozdrav (venované Ivanovi Brožíkovi)

Ahoj Ivan, Srdečne Ťa pozdravujem. Je to už niečo vyše dvoch rokov, čo sme sa prvýkrát stretli. Objavil si ma tu na blogu, napísal email, vymenili sme si telefónne čísla. Potom nastalo to dlho očakávané stretnutie, u nás pred krčmou, pri kofole, pamätáš?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Ivanova chalúpka u nás
Ivanova chalúpka u nás (zdroj: Peter Pecuš)

 

Potom nasledovalo pár stretnutí, veľmi rýchlych, skôr pracovných. Pár telefonátov, emailov, potom zostalo prázdne ticho. Naše občasné stretnutia sú už len minulosťou.

So záujmom som sledoval Tvoje články na blogu, boli veľmi príjemné, radosť čítať, vždy som ich priam hltal...Aj ja som chcel tak písať ako Ty, jednoducho, iba viac vnímať niektoré veci. Vidno, svoju prácu v rozhlase máš veľmi rád, na písanie máš talent, dar, ktorý si využil.

Potom zrazu si prestal písať. Posledný článok má dátum 3. januára 2006. Neviem, čo sa stalo, odmlčal si sa. Nielen na blogu, ale vôbec. Čakal som, že sa niekedy ozveš, väčšinou som to bol ja, ktorý sa snažil udržať ten kontakt, no keď vidím, že iniciatíva je iba jednostranná, nechám to radšej tak...veď v dnešnej uponáhľanej dobe má málokto na druhého čas.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chápem, si vyťažený človek, máš veľa práce v rádiu, záľuby, možno i rodinu, mamu, chalúpku, priateľov, toto všetko Ti pohltí veľa času.

No predsa, vtedy, pri tej kofole som tajne dúfal, že som spoznal ďalšieho príjemného človeka, s ktorým sa občas stretnem, porozprávam, napíšeme si email, niekedy skočíme opäť na kofolu. Ďalšieho kamaráta, s ktorým som sa zoznámil prostredníctvom internetu.

No život plynul ďalej veľmi rýchlo a okolnosti boli iné, než moje predstavy. Vidíš, nefunguje to. Neviem, ako Ty, ale ja by som bol rád, keby to šlo. Keď to nejde, tak to nejde.

Vždy, keď prechádzam okolo Vašej chalúpky, nakuknem, či si tam. Občas tam zaregistrujem nejaké auto, tuším je Tvoje, lebo som Ťa raz stretol, keď si šoféroval.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Inokedy som Ťa zazrel, ako niečo opravuješ, vylepšuješ na chalúpke. Apropos, určite si postrehol, že vjazd máte hotový. Len škoda, že to trvalo tak ukrutne dlho :-)

Týmto článkom Ťa chcem čo najúprimnejšie a najsrdečnejšie pozdraviť. Nielen Teba, ale aj Tvoju milú mamu, s ktorou som mal tú česť sa zoznámiť.

Do ďalších dní Ti želám veľa životného optimizmu, radosti a pohody v práci, aby Ťa táto činnosť napĺňala a posúvala ďalej. Tiež veľa zdravia, šťastia a lásky v osobnom živote.

Som rád, že som Ťa mohol stretnúť a spoznať, vďaka Ivan.

Veľa zdaru v ďalšom živote, drž sa!

Peter Pecuš

Peter Pecuš

Bloger 
  • Počet článkov:  128
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývam v prihraničnej dedine na začiatku Bielych Karpát. Najradšej voľný čas trávim na bicykli, na turistických prechádzkach s mojou priateľkou a kamarátmi. Veľmi rád navštevujem slovenské mestá a dediny a spoznávam krásy Slovenska. Zoznam autorových rubrík:  Správa vecí verejnýchSpoločnosť a inéKultúra v regióneRegionálne športové dianiePríbehy zo životaKrátke článočkySúkromné článočkyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu