reklama

Keď sa darí, tak sa darí

To je staré porekadlo. No a mne sa tento týždeň evidentne darí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Môj Pipo
Môj Pipo (zdroj: Peter Pecuš)

Najskôr týždeň čakám na výsledok skúšky. Pocity po jej vykonaní relatívne dobré, niečo som vedel, niečo nie. Ale tipoval som, že éčko by to mohlo byť, v najhoršom prípade doskúšanie. Po týždni sa dozviem, že si skúšku zopakujem. Hurá, už sa opäť teším na cestu do Nitry.

Už druhý týždeň hľadám moje slnečné okuliare. Bez nich som úplne hotový. Už som všetko prehľadal, všetky miesta, kde som sa zdržiaval a stále nič.

Včera som ich šiel hľadať do auta. Do kufra, či úplnou čírou náhodou neostali tam. Samozrejme, že sa muselo niečo stať. Zlomil som kľúč, takže teraz mám dva kľúče, jedným otváram dvere a štartujem, druhým, špeciálne zlomeným iba kufor.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zistil som, že prácu do školy, ktorú som si zvolil, je veľmi ťažké spracovať. Málo dostupnej literatúry, žiadne zahraničné zdroje, ktoré od nás prednášajúca požaduje a téma je mi dosť cudzia. Predpokladal som, že to bude jednoduchšie, ale je to náročná téma a čas odovzdania sa blíži.

A aby to nestačilo, tento týždeň mám mať dve skúšky. Jednu dvojsemestrálnu (angličtina) a ďalšiu z jedného nemenovaného ekologického predmetu. Samozrejme, že pôjdem iba na jednu, dve nezvládam, chodiť do práce a ešte sa aj učiť na dve skúšky, to sa nedá zvládnuť.

Už druhý týždeň mám prasknutú manžetu na poloosi môjho Pipa (rozumej Peugeota 309). Mechanik nemôže zohnať ten typ manžety, tak neviem, ako pôjdem do školy. Snáď aj autobusom, po dlhom čase si to opäť vyskúšam.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A aké prekvapenia ma čakajú v ďalších dňoch? Netuším, dúfam, že len pozitívne. Tých negatívnych bolo na tento týždeň už hádam dosť...

Peter Pecuš

Peter Pecuš

Bloger 
  • Počet článkov:  128
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývam v prihraničnej dedine na začiatku Bielych Karpát. Najradšej voľný čas trávim na bicykli, na turistických prechádzkach s mojou priateľkou a kamarátmi. Veľmi rád navštevujem slovenské mestá a dediny a spoznávam krásy Slovenska. Zoznam autorových rubrík:  Správa vecí verejnýchSpoločnosť a inéKultúra v regióneRegionálne športové dianiePríbehy zo životaKrátke článočkySúkromné článočkyNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu