reklama

Kto je Miloš Ronec alebo poslanecké kortešačky na VÚC Trenčín

Nedávno som šiel autobusom. Cestoval som na školenie. Po nastúpení a usadení na miesto som si všimol predvolebný plagát jedného z kandidátov. Volá sa Miloš Ronec, kandiduje na poslanca zastupiteľstva Trenčianskeho samosprávneho kraja za okres Ilava a je kandidátom za koalíciu SDKÚ – DS.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Predvolebný plagát - Miloš Ronec
Predvolebný plagát - Miloš Ronec 

Kto je teda Miloš Ronec?Predvolebný plagát som našiel aj doma medzi doručenou poštou. Ako sa tam dostal, netuším. Na druhej strane je životopis kandidáta. Celým menom je Ing. Bc. Miloš Ronec. Vyštudoval Manažment priemyselného podniku na STU Bratislava, Finančný manažment a rozhodovanie na City University v Bratislave a bakalárske štúdium práva na Univerzite Mateja Bela v Banskej Bystrici, kde pokračuje v magisterskom štúdiu. Pracoval ako konateľ a riaditeľ obchodnej spoločnosti, ako riaditeľ reklamnej agentúry a v súčasnosti pracuje ako marketingový riaditeľ v spoločnosti, ktorá pôsobí v oblasti informačných technológií.Čo nám ponúka Miloš Ronec?„Akcelerácia rozvoja znalostnej ekonomiky je správna cesta nielen pre Slovensko, ale aj Trenčiansky samosprávny kraj. Moja skúsenosť mi hovorí, že stačí stanoviť správne a užitočné ciele a potom ich len poctivo realizovať. Doteraz som nenašiel lepší spôsob ako napredovať“ - citát kandidáta. Čo ma zaujalo na predvolebnom plagáte? Fotografie dvoch pradedov, dvoch dedov a otca a pod nimi tieto citáty: „Charakter preverený desaťročiami...skúsenosti získané generáciami...Ďalšia vec – je tu zverejnené číslo na mobilný telefón a emailová adresa. Dobrý marketingový ťah. Komentár autora s odkazom pre kandidáta:Aký charakter preverený desaťročiami? Aké skúsenosti získané generáciami? Neviem, čo tým autor myslel. Čo také významné dokázali jeho pradedovia, dedovia a otec? Ak existuje niečo, čím by sa chcel pochváliť, mal tak urobiť!Takisto forma inzercie. Je to platená inzercia, keď si niekto dá rozvešať predvolebné plagáty do autobusov SAD? Čo významné na svojich pozíciách dokázal?Kde je volebný program, ktorý bude ako poslanec VÚC presadzovať?Pán Miloš Ronec, Váš predvolebný plagát je hrozný. Nepochopím, ako si bývalý riaditeľ reklamnej agentúry dá zhotoviť takýto plagát. Bez podstatných informácií, iba s možným citovým apelovaním, že som charakterný a skúsený.... To však voličov nepresvedčí. Možno niektorých zaujme to, že kandidujete za koalíciu SDKÚ – DS. Pre mňa je to mizerná argumentácia. Z Vášho predvolebného plagátu neviem nič, aké sú Vaše zámery ako poslanca VÚC Trenčín. Dve vety o charaktere a skúsenostiach, pár viet vytiahnutých zo životopisu nestačí. To mi nič nehovorí. Ľudí, ktorí majú dobrých starých a prastarých rodičov, takisto rodičov, tých je ako v hore čečiny. Nuž, mňa ste nezaujali, voliť Vás teda s určitosťou nebudem. Prečo? Nepoznám Vás, Váš plagát ma vôbec nezaujal, ničím ma neoslovil. A ja nemám chuť a čas žiadať informácie od Vás. Vy chcete byť zvolený. Vy musíte občanom tohto samosprávneho kraja niečo ponúknuť. Z ekonomického hľadiska: dopyt po voličských hlasoch je vysoký, ponuka volebných zámerov mizivá...Prajem Vám úspešnú kampaň. Nemyslím to ironicky. Uvidíme, či ste zvolil správnu marketingovú stratégiu. Nechajme rozhodnúť voličov.

Peter Pecuš

Peter Pecuš

Bloger 
  • Počet článkov:  128
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývam v prihraničnej dedine na začiatku Bielych Karpát. Najradšej voľný čas trávim na bicykli, na turistických prechádzkach s mojou priateľkou a kamarátmi. Veľmi rád navštevujem slovenské mestá a dediny a spoznávam krásy Slovenska. Zoznam autorových rubrík:  Správa vecí verejnýchSpoločnosť a inéKultúra v regióneRegionálne športové dianiePríbehy zo životaKrátke článočkySúkromné článočkyNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu