reklama

Vianočný darček

Hoci je od Vianoc už dosť ďaleko, predsa chcem napísať pár riadkov o mojom vianočnom darčeku. Už po Štedrom dni v medzisviatkovom období som dostal list. Hrubá obálka naznačovala, že v nej niečo bude.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Takto to vyzerá, keď niekto neočakávane dostane list
Takto to vyzerá, keď niekto neočakávane dostane list 

 

Odosielateľom bol môj priateľ Janko. Poslal mi vianočný pozdrav a aj malý darček. Knihu pod názvom Inými slovami. Jej autorom je Max Kašparů - lekár, psychiater a zároveň aj katolícky premonštrátsky diakon jednoduchou formou podáva svoje krátke myšlienky, tzv. jednohubky.

Knižku som začal čítať. Každý večer pred spaním si prečítam 1 - 2 príbehy, pouvažujem nad autorovými myšlienkami.

Ja som zase na oplátku Jankovi poslal nejaké brožúrky o našom regióne, o obci a pozval ho na návštevu, lebo už 3 roky ma nebol pozrieť (a aj ja jeho).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bolo to od neho veľmi milé gesto a tak som si dovolil inšpirovať sa jeho nápadom. Mám jedného kamaráta, ktorý je momentálne dlhodobo v zahraničí. Volá sa Gabo. Tak som si povedal, že ho skúsim potešiť v tej cudzine a pripomenúť mu kúsok domova.

Zobral som viacero info publikácií o regióne, mapky a tiež Turistického sprievodcu + pribalil som ju zaujímavé DVD s nejakou tou hudbičkou, ktorú viem, že má rád.

Po čase sa mi Gabo ozval, prišiel mu list, veľmi sa potešil obsahu. Pripomenulo mu to domov, tak blízky a tak vzdialený. Tešil som sa spolu s ním.

Hmm, prečo vlastne tento článok píšem? Chválim sa? Nie. Chcem povzbudiť aspoň niektorých. Skúste svojim blízkym poslať len taký obyčajný list s malým darčekov. V tejto pretechnizovanej dobe, samé sms, icq, skype, ani neviete, ako taký list vonia... Iste, výdobytky modernej techniky sú dobré, neodsudzujem ich, aj ja ich samozrejme využívam, ale pomaly zabúdame písať listy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mňa potešil list s malým darčekom. Ktovie, či by potešil aj Vašich blízkych. Stojí za to vyskúšať to. Tak do toho...

Peter Pecuš

Peter Pecuš

Bloger 
  • Počet článkov:  128
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývam v prihraničnej dedine na začiatku Bielych Karpát. Najradšej voľný čas trávim na bicykli, na turistických prechádzkach s mojou priateľkou a kamarátmi. Veľmi rád navštevujem slovenské mestá a dediny a spoznávam krásy Slovenska. Zoznam autorových rubrík:  Správa vecí verejnýchSpoločnosť a inéKultúra v regióneRegionálne športové dianiePríbehy zo životaKrátke článočkySúkromné článočkyNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu