reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Pecuš

Peter Pecuš

Bloger 
  • Počet článkov:  128
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývam v prihraničnej dedine na začiatku Bielych Karpát. Najradšej voľný čas trávim na bicykli, na turistických prechádzkach s mojou priateľkou a kamarátmi. Veľmi rád navštevujem slovenské mestá a dediny a spoznávam krásy Slovenska. Zoznam autorových rubrík:  Správa vecí verejnýchSpoločnosť a inéKultúra v regióneRegionálne športové dianiePríbehy zo životaKrátke článočkySúkromné článočkyNezaradené

reklama

Spoločnosť a iné

Dnes na samosprávnom kraji – juchuchúú... veselo

Peter Pecuš

Dnes na samosprávnom kraji – juchuchúú... veselo

Dnes je uzávierka prijímania žiadostí o nenávratný finančný príspevok z programu Iniciatívy spoločenstva Interreg III A Cezhraničná spolupráca SR – ČR. Podľa kritérií je žiadateľ povinný odovzdať 1 originál žiadosti s priloženou elektronickou kópiou na diskete na Spoločný technický sekretariát (STS) Ministerstva výstavby a regionálneho rozvoja SR a na na príslušný VÚC zašle 1 písomnú kópiu s priloženou elektronickou kópiou na diskete.

  • 23. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 413x
  • 1
Ako obstáť v živote - citát zo steny...

Peter Pecuš

Ako obstáť v živote - citát zo steny...

Pri návšteve jednej súkromnej firmy ma zaujal citát na stene v tomto znení:

  • 25. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 522x
  • 3
Cyklus Stretnutia V. – tentokrát s Dominikom...

Peter Pecuš

Cyklus Stretnutia V. – tentokrát s Dominikom...

V jednu letnú sobotu som bol v práci. Nič neobvyklé. Zrazu zazvonil mobil. Takisto nič neobvyklé, veď mobil mi zvoní často. Keď som však pozrel na display telefónu, ostal som v pomykove. Bolo tam zobrazené meno Dominik a jeho číslo. Priam s posvätnou bázňou som stlačil zelené tlačítko na mobile a z vyschnutého hrdla sa ozvalo moje: „Prosím“...

  • 18. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 041x
  • 0
Záwazek a Sľub publičný Farníkov pruštianskych...

Peter Pecuš

Záwazek a Sľub publičný Farníkov pruštianskych...

Pred 174 rokmi, keď vo vtedajšom Rakúsko – Uhorsku zúrila cholera, richtári okolitých dedín sa rozhodli, že je najvyšší čas, aby niečo vykonali pre odvrátenie tejto strašnej choroby. Keď je človeku najťažšie, keď už vyskúšal všetky dostupné možnosti, potom sa snaží hľadať útechu a pomoc niekde tam „HORE“, vyššie... To urobili aj naši predkovia.

  • 17. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 373x
  • 4
Čo som sa dozvedel na školení – časť IV. – Žilina

Peter Pecuš

Čo som sa dozvedel na školení – časť IV. – Žilina

Dnes som nebol na našom „tradičnom“školení (Anka mi bude chýbať...:-) ), ale pre zmenu ma vyslali na školenie o podpore regionálneho rozvoja – grantová schéma Phare 2003 v Žiline. Keďže som už nestíhal školenie dopoludnia v Trenčíne, vycestoval som do Žiliny.

  • 30. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 196x
  • 0
reklama
Po nedeľnej omši cestou z baru aneb niečo o Pruskom...

Peter Pecuš

Po nedeľnej omši cestou z baru aneb niečo o Pruskom...

Každú nedeľu dopoludnia idem na omšu. Po omši s kamošmi vždy zájdeme na kofolku, pivko, v zime na čaj + zahrievací materiál. Poslednú nedeľu som bol v našom obľúbenom podniku sám, bez kamošov, ktorí dovolenkujú v Bulharsku.

  • 29. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 426x
  • 11
Čo som sa dozvedel na školení – časť II. – DOPLNENIE

Peter Pecuš

Čo som sa dozvedel na školení – časť II. – DOPLNENIE

Keďže som človek zábudlivý, nemohol som nájsť pôvodné pracovné materiály z druhej etapy nášho školenia. Ale dnes sa mi to podarilo a tak doplňujem...

  • 29. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 742x
  • 0
Čo som sa dnes dozvedel na školení – časť tretia – hyperventilujem

Peter Pecuš

Čo som sa dnes dozvedel na školení – časť tretia – hyperventilujem

Zase zisťujem, že názov článku je zlý. Ale už ho nebudem upravovať, túto trilógiu dokončím pod pôvodným znením. Hoci výstižnejšie by bolo asi ...nedopovedané...

  • 27. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 911x
  • 0
Čo som sa dnes dozvedel na školení – časť druhá

Peter Pecuš

Čo som sa dnes dozvedel na školení – časť druhá

Asi by som mal článok premenovať – čo som postrehol(naučil sa) na školení. Dnes iba jeden najzaujímavejší postreh...

  • 27. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 507x
  • 1
Žeby náhoda? Ďalší majster v Pruskom, či do tretice všetko dobré???

Peter Pecuš

Žeby náhoda? Ďalší majster v Pruskom, či do tretice všetko dobré???

Tak asi nie...Naozaj to nie je náhoda. U nás v Pruskom máme ďalších majstrov. Dvojnásobných majstrov. Akých??? Majstrov Slovenskej republiky v hokejbale za rok 2005. V dňoch 4.6. – 5.6. 2005 sa vo Zvolene konali Majstrovstvá Slovenska v hokejbale – turnaj Slovakia Open 2005. Turnaja sa zúčastnili mužstvá z Bratislavy, Martina, Trenčína, Popradu, Kežmarku, Novej Dubnice, domáceho Zvolena a z Pruského.

  • 8. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 266x
  • 0
reklama
Chaos na Úrade práce

Peter Pecuš

Chaos na Úrade práce

Nedávno nám na Obecnom úrade pribudla „nová kolegyňa“ na aktivačné práce. Nazvime ju fiktívnym menom MAJKA. Je dlhodobo nezamestnaná, jej bývalý zamestnávateľ ju prepustil v rámci znižovania stavu zamestnancov. Majka bola teda na zozname evidovaných nezamestnaných, ktorí poberajú dávky v hmotnej núdzi a môžu vykonávať aktivačné práce. Tento menný zoznam každý mesiac zasiela príslušný Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny na obecné úrady, kde sa aktivačná činnosť vykonáva.

  • 8. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 812x
  • 4
Dni vidieka v Národnej (z)rade

Peter Pecuš

Dni vidieka v Národnej (z)rade

Dňa 4. mája 2005 sa v priestoroch bratislavského hradu uskutočnila výstava pod názvom „Sviatky vidieka“, ktorú organizoval Vidiecky parlament na Slovensku (VIPA).

  • 8. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 021x
  • 0
Kľúč od WC

Peter Pecuš

Kľúč od WC

V pondelok podvečer som s priateľmi navštívil pizzeriu v Púchove. Už po niekoľkýkrát som stavil na overenú kvalitu pizze, časovú a miestnu dostupnosť reštaurácie, hoci ceny v tomto podniku sa mi na mesto Púchov zdajú privysoké. Usadili sme sa, objednali si jedlo, pitie. Rozprúdila sa živá debata o všetkých možných i nemožných témach. Všetko sa zdalo OK.

  • 8. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 285x
  • 10
BYŤ ČI NEBYŤ FÉR...

Peter Pecuš

BYŤ ČI NEBYŤ FÉR...

Včera som sa zúčastnil školenia o informačnom systéme na podporu zhodnocovania odpadu v SR, ktoré bolo v Žiline. Školenie bolo bezplatné, organizovala ho súkromná firma, ktorej cieľom je implementovať uvedený systém do praxe. Na úkor firmy išli všetky náklady – prenájom sály, platy pracovníkov firmy, ktorí prezentovali tento systém, cestovné náklady, občerstvenie..., atď. V tomto blogu sa však nebudem venovať úrovni tohto školenia, ale iba určitému momentu. Prestávke.

  • 21. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 948x
  • 2
AD: Ešte raz k pápežovi, Markíze a Superstar a vyhláseniu smútku

Peter Pecuš

AD: Ešte raz k pápežovi, Markíze a Superstar a vyhláseniu smútku

V posledných pár týždňoch sa na blogu, ale aj vo všetkých médiách veľa pozornosti venovalo a neustále aj venuje pápežovi. Všetci sa snažia informovať ako prví, predstihnúť konkurenciu, nájsť nejakú senzáciu.

  • 11. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 446x
  • 11
reklama
List od Orange Slovensko, alebo ďakujem, pán Gabriel Palacka!

Peter Pecuš

List od Orange Slovensko, alebo ďakujem, pán Gabriel Palacka!

Dnes som dostal list od môjho mobilného operátora, u ktorého mám uzatvorenú zmluvu o pripojení – teda ľudovo povedané „paušál“. Ako prvé som si pozrel výšku faktúry, jej výška bola v poriadku, jej výška ma neprekvapila, bola taká, ako obvykle, tradične a zvyčajne. Zaujalo ma však niečo iné.

  • 18. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 273x
  • 14
Poslanci Obecného zastupiteľstva spolupracovníkmi ŠTB???

Peter Pecuš

Poslanci Obecného zastupiteľstva spolupracovníkmi ŠTB???

Dňa 08.02.2005 zverejnil Ústav pamäti na svojej internetovej stránke upn.gov.sk zväzky ŠTB v bývalom Stredoslovenskom kraji. Po 15 rokoch od pádu železnej opony a komunistického režimu majú naši občania možnosť verejne nahliadnuť do týchto zväzkov. Takisto majú možnosť požiadať Ústav pamäti národa o sprístupnenie dokumentov k vlastnej osobe a tak preveriť si, či boli sledovaní tajnou službou a aký vzťah mala k nim ŠTB.

  • 9. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 938x
  • 8
Každý deň budú vraj Vianoce...- charitatívny projekt v Pruskom

Peter Pecuš

Každý deň budú vraj Vianoce...- charitatívny projekt v Pruskom

„Každý deň budú vraj Vianoce...“ je chronicky známa pieseň, ktorá vďaka predminuloročnej vianočnej reklame jedného z našich mobilných operátorov prenikla do všetkých našich domovov. Táto pieseň sa stala aj základnou myšlienkou projektu, ktorý prebiehal v našej obci Pruské (okres Ilava) a mal názov DAŤ VIAC...

  • 18. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 300x
  • 2
Ad: Otvorený list kňazov Rímsko – katolíckej cirkvi (RCC) masmédiám na Slovensku

Peter Pecuš

Ad: Otvorený list kňazov Rímsko – katolíckej cirkvi (RCC) masmédiám na Slovensku

Nedá mi, aby som nereagoval na publikované vyhlásenie kňazov RCC masmédiám na Slovensku. Po prečítaní tohto listu a po vlastných skúsenostiach mám naozaj pocit, že v našich médiách, či už printových alebo aj ostatných množia útoky voči kňazom, ako aj Cirkvi ako takej.

  • 17. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 255x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu