reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Pecuš

Peter Pecuš

Bloger 
  • Počet článkov:  128
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývam v prihraničnej dedine na začiatku Bielych Karpát. Najradšej voľný čas trávim na bicykli, na turistických prechádzkach s mojou priateľkou a kamarátmi. Veľmi rád navštevujem slovenské mestá a dediny a spoznávam krásy Slovenska. Zoznam autorových rubrík:  Správa vecí verejnýchSpoločnosť a inéKultúra v regióneRegionálne športové dianiePríbehy zo životaKrátke článočkySúkromné článočkyNezaradené

reklama

Krátke článočky

Keď je študent múdrejší ako učiteľ

Peter Pecuš

Keď je študent múdrejší ako učiteľ

V živote sa stávajú situácie, keď je študent múdrejší ako učiteľ. Nemalo by sa to stávať, učiteľ, ktorý daný predmet vyučuje, by mal byť odborníkom v tejto oblasti, neustále sa vzdelávať a svojim študentom poskytovať relevantné a aktuálne informácie.

  • 26. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 244x
  • 19
Ranné prepadnutie

Peter Pecuš

Ranné prepadnutie

V roku 1998 sme sa ako slávna 4.B. rozleteli do sveta. Odvtedy som niektorých spolužiakov dodnes nevidel, ani nepočul. S niektorými sa mi podarilo skontaktovať, s niektorými nie a určitých som sa ani nepokúšal kontaktovať. Zuzka patrila medzi tie spolužiačky, s ktorými som si veľmi dobre rozumel. Nielen počas štúdia (dva roky som sedával pred nimi), ale aj po skončení školy.

  • 22. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 077x
  • 6
Ivan odišiel

Peter Pecuš

Ivan odišiel

19. septembra 2008 som dostal sms správu v tomto znení: „Ahojte spolužiaci,  mám pre Vás smutnú správu - náš milovaný triedny včera zomrel. Správa, ktorá šokovala celú Obchodnú akadémiu v Trenčíne, ale aj všetkých nás - jeho žiakov.

  • 11. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 921x
  • 5
Traja mušketieri 4.B. na svadbe

Peter Pecuš

Traja mušketieri 4.B. na svadbe

14. júna 2008 o 16.00 hod. vo farskom kostole Narodenia Panny Márie v Trenčíne náš kamarát Tomáš a jeho dlhoročná priateľka Tinka uzavreli manželstvo.

  • 17. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 835x
  • 0
Keď sa darí, tak sa darí

Peter Pecuš

Keď sa darí, tak sa darí

To je staré porekadlo. No a mne sa tento týždeň evidentne darí.

  • 24. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 671x
  • 5
reklama
Ján sa bude volať...

Peter Pecuš

Ján sa bude volať...

Včera som sa stretol s kamarátom. Jozef. Má 7 detí, 7 dievčeniec (Majka, Zuzka, Dominika, Laura, Betka, Mirka a Terezka). Manželka je vo vysokom štádiu tehotnosti, pred pár dňami uplynul termín, kedy by mala rodiť. A stále je doma.

  • 5. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 538x
  • 5
Výrok dňa – o pomoci blížnym

Peter Pecuš

Výrok dňa – o pomoci blížnym

Nedávno som sa stretol v nemocnici so svojou tetou. Pracuje tam pomaly už tridsať rokov ako zdravotná sestra. Na chvíľu sme sa zarozprávali.

  • 4. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 088x
  • 5
Ďalší významný deň

Peter Pecuš

Ďalší významný deň

Pýtate sa prečo? Je 29.5.2008. Normálny obyčajný deň.

  • 29. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 620x
  • 3
Milý detský darček

Peter Pecuš

Milý detský darček

Nedávno prišli za mnou v práci deti môjho šéfa, osemročný chlapec, vtedy ešte druhák a šesťročná škôlkarka. Bolo tesne pred koncom pracovnej doby, jeho manželka prišla z práce a zo školy spolu s deťmi.

  • 16. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 194x
  • 2
Byť plne mobilným – kúpa auta

Peter Pecuš

Byť plne mobilným – kúpa auta

Dňa 22.06.2007 som si kúpil svoje prvé auto. Ako mi povedal môj kamarát Ďuri, stal som sa plne mobilným človekom. Pred pár rokmi, keď som bol nezamestnaný, bola situácia úplne iná. Nemal som prácu, nemal som peniaze, žiadny mobil, nemal som ani priateľku, tobôž nie auto.

  • 10. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 076x
  • 27
reklama
Pohladenie duše

Peter Pecuš

Pohladenie duše

Včera som náhodou hľadal podložku pod papiere. Vtom mi padla do ruky pohľadnica, ktorú som dostal veľmi dávno od jednej kamarátky.

  • 12. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 483x
  • 4
Priateľská pomoc

Peter Pecuš

Priateľská pomoc

Mám kamaráta, ktorý takisto ako ja externe študuje na vysokej škole. Volá sa Martin a je v prvom ročníku. Často sa stretávame, debatujeme, sme jednoducho priatelia. Martina by som charakterizoval ako dobrého priateľa, kamaráta, vždy ochotného pomôcť.Nedávno pri jednom stretnutí mi Maťo porozprával zaujímavý príbeh, ktorý sa mu stal.

  • 19. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 059x
  • 6
Vianočný darček

Peter Pecuš

Vianočný darček

Hoci je od Vianoc už dosť ďaleko, predsa chcem napísať pár riadkov o mojom vianočnom darčeku. Už po Štedrom dni v medzisviatkovom období som dostal list. Hrubá obálka naznačovala, že v nej niečo bude.

  • 23. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 907x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu